header

header

22 juni 2013

"Love is in the air"

I dag har jag haft förmånen att få följa ett fantastiskt vackert par på deras stora dag. Erik & Karin var det som firade sitt bröllop och som jag fick fota. Oj, vad nervös jag har varit inför detta. Men i dag när jag träffade den blivande bruden lade sig nervositeten och det kändes bara bra. Vi fick otroligt roliga timmar tillsammans fram till vigseln och det var en ren fröjd att få föreviga deras stora dag. Ett stort TACK fina ni för att jag fick den här möjligheten!

Har tagit mängder med bilder i dag men har inte ens hunnit ladda in dem i datorn. Det tar på krafterna att vara "bröllopsfotograf" ;). I stället kan jag bjuda på några av alla bilder vi tog förra fredagen. Nu kan jag äntligen visa vad jag pysslat med under veckan.






Kärlek!

Hoppas alla har en fortsatt bra midsommar!

6 kommentarer:

  1. Wow!!!

    Bland det vackraste jag sett Carina! Vilken miljö. Å, ljuvligt. Du skapar magi med din kamera! Älskar gummistövlarna, ljuset, kyssen!

    Vill gärna se mer. Underbart!

    Hoppas du har en fortsatt fin helg

    Varm kram
    lotta

    SvaraRadera
  2. Men Carina, vilka bilder, wow! Du är fantastiskt duktig på att fixa bilder, jag förstår att de är supernöjda.

    Hoppas att början på semestern varit bra och att ni får det fortsatt härligt!
    Många kramar Jennifer

    SvaraRadera
  3. Men vilka underbara bilder! WOW, jag förstår klart deras val att ha dig som fotograf på deras dag!
    Hoppas att du får en fin vecka
    kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh, bröllop är ju underbart.
    vad roligt att du var deras fotograf, bilderna ser ju jätte fina ut.
    Ha en underbar måndag!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder och vilket fint brudpar. Mycket kärlek!

    SvaraRadera
  6. Du är duktig! Jättefina bilder! Kram

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!