header

header

10 juni 2013

Fårskallar.

Häromdagen när vi fortfarande befann oss i Småland tog jag, Emma och farmor oss en cykeltur. Målet för vår lilla tur var att titta på fåren som flyttat till en ny hage. Tycker det är något visst med dessa små fårskallar. Söta, ulliga och gulliga.






Annars har det varit en väldigt seeeg måndag som har passerat. I alla fall förmiddagen - trodde aldrig att den skulle ta slut. Efter lunchen och dagishämtning var vi och besökte goda vänner och dagen blev genast mycket roligare :). Ett träningspass har jag också hunnit med. Ett racerpass i blåsten blev det. Så himla skönt att mata på. Känna mjölksyran i benen. Bli trött i kroppen. Ja, att träna är verkligen ofantligt skönt!

I morgon är det tisdag och en dag närmare semestern!

Go kväll!

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder.
    Får är ju så himla gulliga.
    Skönt att du har tränat , det har jag också gjort idag och det känns ju så skönt efteråt.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är något visst med får :).

      Härligt att du också tränat. Känslan efteråt är obeskrivlig.

      Ha en fin dag! Kram Carina

      Radera
  2. Å, jättefint! De är verkligen fina. Ulliga och gulliga ;)
    Har skinn här hemma, från Gotland. De värmer så skönt och är mjuka.

    Det låter härligt att dra på med träningen. Jag hade tänkt skippa idag men blir sugen när jag läsr det du skriver!

    Tack finaste för dina rara ord...jag blir alltid så glad!

    Ha en skön tisdag!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det mysigt med fårskinn.

      Tack själv för dina fina ord. Jag blir också alltid lika glad :). Kul att du blev sugen på att träna.

      Ha en skön dag du med! Kram Carina

      Radera
  3. Svar
    1. Det var det :).

      Ha en fin dag! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!