header

header

18 maj 2013

Pingstafton var det visst i dag!

Kikar in en snabbis så här denna pingstaftons- & mellokväll. Hade totalt missat att det var pingst denna helg. Ja, ja man kan inte ha koll på allt ;). Har haft det så himla bra i dag och bara varit. Ett träningspass lyckades jag klämma in och det var årets första racerpass i både kortärmat och korta cykelbyxor - ljummen sommardag. Härligt!

Umgåtts med vänner har jag också gjort denna lördag. Tänk vad skönt det är att bara kunna hänga. Inte göra något speciellt utan bara umgås och ha det gött. Känner mig rik som har sådana bra vänner i mitt liv :).

Kvällen tillbringade vi med årets första utomhusgrillning. Smakade struts för första gången och oj, vad gott!! Njöt verkligen av maten och tyckte faktiskt att det var riktigt synd att jag skulle bli så mätt så fort. Hade gärna suttit och ätit mycket mera. Ja, så himla gott var det!



Nu är det hög tid att släcka de blå och hoppas på en god natts sömn. I morgon är en ny dag som väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!