header

header

3 maj 2013

Fantastisk kväll!

Nu är jag så där glad igen. Så där så det bubblar i kroppen. Spritter liksom. Så där glad som jag kan bli när jag får vara här. Åh, vad jag älskar det här stället. Finner inte ord. Mer än att jag älskar min stuga!

Nu är jag här igen. Tillsammans med fina vänner. En helg. Att bara vara. Mysa. Träna. Läsa. Fota. Det spelar ingen roll att vädret inte verkar vara med oss helt den här gången. Jag är bara så himla glad över att vara här igen! Bästa mamma och pappa var här och hade fixat allt åt oss när vi kom i dag. Städat. Eldat. Ordnat. Tusen, tusen tack för allt ni gör. Ni är bäst!!

Efter att vi kommit fram så drog vi ut och tränade. Ska väl erkänna att jag inte var särskilt motiverad men när passet var slut kunde jag konstatera att intervallerna, löpningen och skidgången kändes ganska ok. Då spelade det ingen roll att det regnade och blåste småspik under passet.

Om vädret inte var med oss under eftermiddagen så fick vi i alla fall en vacker kväll. Solen letade sig fram och bjöd på en alldeles fantastisk solnedgång. Ljuset var otroligt så naturligtvis kom kameran fram.






Början av maj & ännu ligger isen kvar.

Sitter nu uppkrupen i "mitt" rum och ska snart krypa under täcket och sova. Ute ropar lommen och det börjar sakta skymma. I morgon är det en ny dag. En dag då jag tänker ta till vara på varje sekund. Måste erkänna att jag känner mig gladare än på länge. Denna fantastiska kväll!

Hoppas att ni alla har det bra!
Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt ni verkar ha :) Hoppas ni får en riktigt fin helg och njut av den!
    Som vi har sagt förut, föräldrarnas hjälp är fantastisk och både du och jag uppskattar den verkligen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt suverän helg har det varit!

      Vet inte vad man skulle göra utan föräldrarnas hjälp. Den är verkligen ovärderlig!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!