header

header

26 april 2013

Finaste vännerna!

Tänk, det blev en bra fredag det här också! Älskar fredagar när vi är hemma. Det kan jag inte förneka. Vilken lyx. Att få en hel dag tillsammans. Extra lång helg. Härligt är vad det är :).

Började denna dag med att städa. Inte det roligaste man kan göra men åh, vad skönt det är när det är färdigt. När man riktigt känner att det är rent. Och när det luktar gott. Gillar det skarpt ;). Höll ett ganska hårt tempo när jag städade och blev lite smått svettig. Det var lika bra att träna direkt efter. Körde ett hyfsat hårt styrkepass här hemma. Det var ett tag sen sist och jag misstänker att jag får betala priset i morgon......

Efter lunchen mötte vi upp våra vänner i en lekpark. Det var en chansning då vädret var lite si så där. Men vi hade tur. Några småskurar men annars blev det sköna timmar ute. Visst är det härligt. Att få vara ute. Andas frisk luft. Barnen leker och är nöjda. Man får umgås och prata med de finaste vännerna. Planera en resa nästa helg. En riktig tjejhelg! Åh, vad jag känner mig glad och tacksam över att ni finns i mitt liv <3.
Det är hästar, hästar & åter hästar som gäller här hemma. 
Så klart en hästbok skulle följa med till lekparken. 

Fina, goa, supersnälla Teusa. 
Mysigare hund är svårt att hitta.


Nu blir det en lugn fredagkväll här hemma. Lite mys. Lite tv. Slappa i soffan. I morgon är en dagsutflykt inplanerad. Om vi orkar och känner för det när vi vaknar. Vi får se. Vi tar dagen och helgen som den kommer.

Önskar alla en fin helg!

6 kommentarer:

  1. Ja visst är det lyxigt med lediga fredagar och riktigt lyxigt att få spendera den med goa vänner. Tack fina Carina och Emma för en riktigt trevlig em!

    Nu har nedräkningen till nästa fredag börjat, det ska bli så skoj att få komma iväg tillsammans!

    Hoppas att er helg blir riktigt bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyxigt var ordet! Tack själva!

      Det är nedräkning vill jag loval Längtar till nästa fredag!!

      Hoppas er helg också blir bra! Kram Carina

      Radera
  2. Skön fredag, fin lördag, härlig helg Carina! Låter helt i min smak.
    Gillar att ta det som det kommer ;)

    Vi ska få toppväder så just nu känns en roadtrip lockande.

    Stor kram och ha en riktigt avkopplande helg <3

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas på en härlig helg! Det finns goda möjligheter :).

      Toppväder och roadtrip, vilken helg - låter underbart! Ser fram emot dina bilder Lotta!

      Önskar dig också en riktigt bra helg! Kram Carina

      Radera
  3. Å härligt med ledig dag. = ) Hoppas du får en bra super Lördag också. =) Kram
    / My two pennie worth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är gött med lediga dagar :).

      Hoppas din helg har varit bra!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!