header

header

10 april 2013

Besviken.

I bland undrar man, om det ska vara så här? Varför man inte bara kan få vara glad? Varför måste man i slutänden bli besviken? Bli ledsen?

Precis det är jag i dag. Ledsen och besviken. Som jag nämnde i går skulle jag börja på en sak bara för min skull i dag. Aint gonna happen. Men det är väl så det är här i livet. Allt kan inte bara flyta på. Det är väl bara att göra som vanligt - bita ihop och acceptera att livet inte går som på räls.

Dags att åka till jobbet och hämta datorn. I dag och morgon blir det till att jobba hemifrån.

Höres!

4 kommentarer:

  1. Önskar att det var något vi kunde ha hjälpt dig med, men tyvärr är vi inte helt 100 här inne heller. Men du vet att vi gärna hjälper!! Kram

    SvaraRadera
  2. Det är inte roligt att vara besviken! Önskar dig en bättre och gladare dag i morgon! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Vad trist att bli besviken. Hoppas du har haften bättre dag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt Carina. Ibland funderar man varför saker och ting går emot en. Jag önskar att jag kunde ha något peppande att skriva till dig, men jag finner inget just nu. Men jag hoppas att det du tänkt göra går att planera in vid senare tillfälle. Hoppas att din dag idag har känts bättre! Många kramar Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!