header

header

2 februari 2013

L.Ö.R.D.A.G

I dag har det varit en riktigt trött dag här hemma. Kan till stor del bero på nattens ringning efter taxi här hemma. Suck. Det börjar bli dags att byta telefonnummer.

Slöade runt hela förmiddagen och njöt av att ha mamma och pappa här ännu en stund. Är så glad och tacksam över all hjälp vi fått veckan som gått (vet inte vad jag skulle gjort utan den). Usch, i dag åkte dom hem efter lunchen :(.  Och med det kom det där med att säga hej då. Jag gillar verkligen inte att säga just hej då. Likadant varje gång.

Stack ut i skidspåret för att skingra tankarna. Bästa hjälpen måste jag säga. I dag gick det dock inte lika bra som det gjort den senaste tiden. Är faktiskt riktigt sliten om jag ska vara ärlig. Kanske borde jag ha vilat helt från träningen men i dag var det mest huvudet som behövde ut. Det blev faktiskt ett helt ok pass även om kroppen som sagt inte var på topp.


I eftermiddags fick vi nytt besök! Sambons bror med familj kom och hälsade på. Kul för det blir ju inte så ofta vi ses med tanke på att vi bor i Dalarna och dom i Skåne. Kusinerna har busat och lekt så nu är det slagna hjältar som softar i soffan och tittar på Robin Hood. Vi får väl se om de orkar hålla sig vakna till kvällens Mello. Är inte säker på att jag själv kommer att vara vaken. En sak jag inte ska glömma innan ögonen går igen för natten är i alla fall att dra ur telefonen så vi slipper taxibeställningar i natt.


Hoppas alla har en bra lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!