header

header

10 februari 2013

Låg - igen.

Alltså jag vet inte vad det är för fel på den här kroppen jag har. I dag är energinivån så där låg igen. Minsta ansträngning är tung. Blir så less. Gillar inte att känna mig trött och orkeslös. Vill vara som vanligt. Känna mig pigg och stark. Ha lust att göra saker. När jag känner så här är även den lusten som bortblåst.

Som ni förstår har det inte blivit mycket gjort den här söndagen. Mest degat runt här hemma. Har läst lite. Både i min roman och om exponeringar. Äntligen börjar poletten trilla ner åtminstone lite när det gäller bländare och slutartider. Trägen vinner, är det inte så man säger??

I går kväll var vi som sagt till goda vänner och kollade på Mellon. Mycket trevligt och god mat var det också :). Tycker nog att deltävling två innehöll bättre låtar än första. Det var inte mina favoriter som gick vidare. Den där Sean Banan - jag kan verkligen INTE med honom. Har lite samma känsla när det gäller Louise Hoffsten. Nej, inte min smak som gick vidare men det var kul att titta ändå.


Gårdagens gooooda mat! Mums!!

Orkeslös eller inte. Nu ska jag banne mig ta mig i kragen och bege mig ut i skidspåret. Det brukar ordna till sig med mitt sinnestillstånd när jag kommer dit så jag gör väl ett försök. Får väl köra lugnt och inte ödsla med krafterna. Hoppas på att komma tillbaka som en ny människa :). 

I morgon är det en ny vecka som förhoppningsvis innehåller en massa överskottsenergi. 

Önskar alla en bra söndag!

4 kommentarer:

  1. Ingen rolig känsla det där, hoppas att skidturen fyllde dig med en massa energi Carina.

    Mums så mycket godsaker det bjöds på igår, ser riktigt smaskens ut!

    Ja nu har vi en ny vecka framför oss, jag hoppas att du får det riktgit bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick tillbaka lite energi efter skidturen i skogen. Det verkar vara medicinen för mig just nu :).

      Ja, maten var väldigt god. Älskar italienskt!

      Hoppas du mår bättre och att du också får en riktigt bra vecka! Kram Carina

      Radera
  2. Hoppas du får massor av energi denna veckan.
    Vad massor av god mat ni bjöds på, vad gott det ser ut!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina snälla ord Bodil!

      Det var verkligen en massa god mat :).

      Hoppas du får en bra vecka! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!