header

header

16 februari 2013

Hemma igen.

Så var man hemma igen och som fru till råga på allt! Det känns som vanligt men ändå inte - om någon förstår vad jag menar :). Och många tusen tack för alla gratulationer vi fått från våra nära och kära!

Det blev precis som vi tänkt oss - lugnt och skönt och bara vi. Eller kanske mer som jag tänkt mig. M hade nog hellre haft ett stort bröllop med hela tjottabalängen men moi - som verkligen avskyr att vara i centrum - har tvärvägrat genom åren. Till slut har han nog förstått min man (känns väldigt konstigt att både säga och skriva det) att skulle han få en fru som var jag var det bara att köra på min linje :).

Efter själva cermonin i går for vi till Tällberg där vi slappade, umgicks och bara var. Till och med jag lyckades ta det lugnt och bara vara men jag måste erkänna att jag var uppe i ottan och körde ett ganska hårt skidpass. Efter att vi checkat in tog vi en promenad och njöt av omgivningarna. Det är verkligen vackert där uppe så naturligtvis hade jag kameran med mig och den fick arbeta vill jag lova. Så nu blir det en bildkavalkad som heter duga!




Alla bilder ovan är från underbara Tällberg.

På vägen hem åkte vi om Rättvik och tog en tur ut på långbryggan där jag fotade lite :). 


I dag är jag väldigt trött och seg men jag tror nog jag ska masa mig ut på ett skidpass senare i kväll och sen blir det Mello!!

Önskar alla en riktigt fin lördag!

6 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder Fru Åberg :)!

    Tällberg är verkligen fint, kan tänka mig att ni hade det riktigt bra.
    Ha nu en riktigt bra fortsättning på lördagen!

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jennifer! Men det är inte bara Åberg jag heter i efternamn. Har även kvar mitt gamla. Är jag född med det namnet så ska jag även dö med det namnet :).

      Tällberg är oerhört vackert! Bra att det inte ligger så långt borta.

      Hoppas du haft en bra söndag trots sjukdomarna. Stor kram Carina

      Radera
  2. Rigtig lækre billeder :-) fin blog du har her...
    Kram og rigtig fin søndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!

      Hoppas du också haft en riktigt fin söndag! Kram Carina

      Radera
  3. Stort grattis igen! Så glad för din skull, så nu sitter jag här med ett leende på läpparna :)
    Och som vanligt, jättefina bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Uuuunderbart Carina! Grattis och all lycka till er!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!