header

header

14 februari 2013

En dag för alla hjärtan!

I dag vill jag skicka en stor kram till er alla denna dag då vi ska vara extra omtänksamma mot varandra. Fast jag tycker nog att man ska vara omtänksam alla dagar på året men i dag kan man vara det lite extra :).
Bild hittad på nätet.


Nu har det äntligen lugnat ner sig lite. Livet alltså. Äntligen lite lugnt på jobbet och läget är under kontroll här hemma. Har t.o.m. sovit bra en hel natt. Är så glad över att det är helg och ledighet i morgon. Och då ska vi vara lediga tillsammans. Hela familjen!! På en fredag!!! Vi har lite planer vad vi ska hitta på. Vad det är tänker jag inte tala om nu. Men det kommer kanske ett inlägg framöver.....

I kväll blir det träning igen. Exakt vad det blir har jag inte bestämt ännu. Lutar åt ett skidpass men jag är inte helt hundra. Är lite sugen på att köra mitt functional training-pass också. Måste säga att jag är positivt överraskad gällande det. Fantastikst bra träning som man kan göra hemma, både styrka och kondition. Perfekt när man inte kommer i väg. Och det ger resultat. Sån´t gillas :).
 Fina blommor från mina fina föräldrar! Tack <3

Så klart man måste få en liten present en dag som denna.

Önskar alla en riktigt bra 14:e februari <3

6 kommentarer:

  1. Hoppas du har en fin kväll:) Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hade en riktigt fin dag!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  3. Skönt att det är lugnare!

    STOR STOR kram till dig fina Carina! Du förgyller mina dagar, alltid. Med vackra bilder, text...och för att du är du.

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tusen, tusen tack för dina otroligt rara och snälla ord Lotta!!! Och det samma säger jag till dig!

      Hoppas du har en bra helg! Stor kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!