header

header

9 januari 2013

Härliga onsdag!

Trodde aldrig att en onsdag kunde kännas så bra. Men den här onsdagen, den 9:onde, känns faktiskt riktigt bra. Den började inte lika bra men bara man lugnar ner sig och andas så går det att vända på det mesta :)

Fick ett tokryck när jag kom hem. Såg frost på husväggen och sen var det kört. In och hämtade kameran och sen var jag igång. Undrar vad grannarna runt omkring ska tro egentligen. Det händer nämligen allt oftare att jag ligger och krälar efter marken för att få den bästa vinkeln. Men vad gör man inte för att få till "den där" bilden.






Nu tror jag minsann att maten smält så pass att jag kan dra ut på ett skidpass. Skidor. Igen. Jag borde egentligen snöra på mig springskorna och ta en löptur. Men vem vill springa när det är så förbaskat roligt att åka skidor?!? Hoppas bara att det är pistat och inte lika isigt som det var igår. Den som lever får se. Det blir nog bra hur det än är!

Känns i alla fall riktigt konstigt. Att inte ha en tid att passa. Att inte behöva planera för att hinna med allt. Konstigt men härligt!

Hoppas ni också har en riktigt bra onsdag!

8 kommentarer:

  1. Riktigt fina bilder! Ja man undrar ibland vad folk skulle tro att man håller på med när man fotar i diverse olika vinklar :).

    Hoppas att du fick dig ett härligt skidpass och att vi kan ses snart! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!

      Det var ett riktigt härligt skidpass även om benen var lite trötta. Hoppas också att vi kan ses snart!

      Kram

      Radera
  2. Vilka jätte fina bilder!
    Vad mysigt med skid pass. Vi har så mycket snö att jag skulle kunna ge mig ut också men jag är för lat.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bodil!

      Vad härligt med mycket snö! Tror inte att du är lat.

      Kram Carina

      Radera
  3. Ljuvligt...jag vill ha det så som i dina bilder!!


    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilka härligt frostiga bilder
    Visst är det roligt att hitta nya motiv och vinklar
    ha en riktigt bra torsdag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja riktigt roligt är det :).

      Ha en bra torsdag du med och välkommen hit!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!