header

header

17 januari 2013

Ett litet svart paket.

Jag vet att jag har sagt detta förut men jag bara måste säga det igen. Jag har världens absolut bästa sambo! Så är det bara.

I går när jag kom hem från jobbet fick jag syn på en påse med ett spännande innehåll uppe i ett av våra rum - ett fint inslaget paket! Nyfiken som man är var jag ju tvungen att fråga vem paketet var till. Fick till svar att det var till mig!!!!! Till mig?? Men, jag har ju inte fyllt år eller gjort något speciellt och det har ju precis varit jul. Jag fick dock inte öppna det då utan skulle vänta till kvällen. Oöppnade paket och till moi. Uj, uj vad nyfiken jag var. Det kliade i fingrarna att slita upp presentpappret. Försökte t.o.m. lura Emma att avslöja innehållet (jo så illa var det) men hon teg som muren så där fick jag :).

När jag kom hem på kvällen så var det dags. Då fick jag äntligen öppna det lilla svarta paketet och oh my! Det innehöll något som jag blev väldigt glad för. Något jag har tittat efter väldigt länge! Vad det var?? Nej, den karamellen tänker jag suga på ett tag till ;). Men jag lovar att jag ska berätta och visa vad det var. En annan dag.
Ett svart paket med vackert innehåll! Tack M - du är bäst!

Annars har denna torsdag gått i racerfart. Vardagsschemat ska fixas och trixas med för att gå ihop. Ärenden som ska göras, ett jobb som ska skötas, mat som ska lagas - vardag helt enkelt. Sambon är sjuk och Emma är äntligen är på bättringsvägen men fortfarande hemma från dagis. Ett träningspass hann jag dock klämma in i eftermiddags och det var såå skönt! Skidor blev det (så klart) och nu var det så där fint i skogen igen. Det har snöat i några dagar och skogen är än en gång klädd i vinterskrud. Sånt gillas!

Nu ska det slappas i soffan innan det är dags för nattning och senare ett nytt avsnitt av Once upon a time



Mobilbilder från älven häromdagen.

Önskar alla en riktigt bra torsdagkväll! Snart är det helg igen!!!


4 kommentarer:

  1. Åh så spännande att få se vad som var i paketet :). Tror jag ska be Petri läsa detta inlägg, för att ge honom en liten vink menar jag ;), att få paket sådär hux flux , underbart!

    Bra jobbat med mackorna, jag käkar fortfarande för mycket mackor, jag har i alla fall dragit ner på det, men till frukost då jag jobbar blir det fortfarande mackor, men när jag är ledig njuter jag av havregrynsgröt, jag gillar det faktiskt :).

    Tack för dina peppande kommentarer Carina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var som sagt något fint och något ännu bättre - del i en annan sak :) Visst är det alltid kul att bli överraskad!

      Njuta av havregrynsgröt, då är du lyckligt lottad. Själv sitter jag m gröttallriken varje morgon men njuter - det gör jag inte.

      Ingen orsak m kommentarerna - det är ju det vänner är till för <3

      Kram Carina

      Radera
  2. Får man gissa?? Nehe, jag gissar ändå: En klocka!?!?!
    Kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissa får du absolut men något svar får du inte. I alla fall inte än...... ;)

      Kram fina du!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!