header

header

18 december 2012

Sparktur

Efter att vi kom hem i dag ville jag inte gå in. Det var ju så himla skönt ute. Hade sett ett hus som jag gärna ville fota så vi tog en tur med sparken Emma och jag. Åka spark är verkligen något vi gillar båda två. Tänk att min gamla spark skulle komma till användning igen :).




Två jobbdagar kvar och sen är det julledigt i två veckor! Åh vad skönt det ska bli. Längtar!! Ska bara ta och kurera mig så jag är frisk och kan träna på bra under ledigheten.

Ha en underbar tisdag!

10 kommentarer:

  1. Förstår att du var sugen på att fota det vackra huset.

    Vad kul med spark! Det var väldigt längesedan jag åkte men jag kommer så väl ihåg hur kul det var. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det där huset är vackert.

      Åka spark är verkligen jättekul! Har många bra minnen som involverar en spark :).

      Kram Carina

      Radera
  2. Att åka spark är superkul :)! Tror vi måste investera i flera för vi har bara en så vi slåss lite om den ;).

    Det där huset är fint, jag tror jag vet vilket det är.
    Krya på dig Carina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror du gått förbi det där huset många gånger :).

      Tack för hälsningen! Kram Carina

      Radera
  3. Ah, vackert! Hade gärna hängt med er på en runda ;)

    Så skönt med ledigt i två veckor. Jag har inte riktigt så långt ledigt men väl några dagar sammanhängande. Ska bli skönt!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du hade gärna fått följa med Lotta!

      Ledighet oavsett hur lång/kort den är är underbart! Hoppas din ledighet blir bra.

      Kram Carina

      Radera
  4. Mysig blogg du har. Önskar jag också hade en spark...
    Hur gammal är din dotter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Kul att du hittat hit! Välkommen!

      Ja med en spark kan man ha mycket kul :). Emma är 5 1/2 år nu.

      Ha en fin dag!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!