header

header

29 december 2012

Snart slut.

Dagarna lunkar på i ett behagligt tempo med sovmorgnar och inga måsten. Jag skulle lätt kunna vänja mig med att ha det så här jämt ;). Det är så himla skönt och jag tror att hela familjen får precis det vi behöver - ladda batterierna - så här de sista dagarna år 2012. Förstår verkligen inte att ytterligare ett år ska läggas till historien men precis så är det.

Den här dagen började med sovmorgon ända till klockan 8!!! Det är riktigt länge för att vara mig kan jag lova. Gjorde ett besök på Kupolen där jag hade tänkt göra några fynd på rean men jag kom hem tomhänt. Klickade hem lite fynd från nätet i stället.

Annars har det inte hänt något revolutionerande här hemma. Har varit ute en sväng, kollat på Tour de Ski som började i dag och tagit en promenad. Hade tänkt träna men kroppen är så pass sliten att det var lika bra att vila i stället. Har kört lite för hårt sen jag blev frisk (inte första gången det händer) och jag tänkte hålla mig frisk framöver. Då gäller det att lyssna på kroppen och vila - tyvärr.
Mobilbilder från kvällens promenad

I morgon ska väskorna åter packas och vi ska styra kosan norröver. Vi ska nämligen avsluta 2012 och fira in det nya året hos vänner i Östersund. Längtar!

Nu blir det Shrek 2 tillsammans med lillan. Myyys på hög nivå!

Önskar alla en fin lördagkväll!

2 kommentarer:

  1. Kloka ord. Ladda batterierna och se på Tour de Ski. En bra start för Charlotta och Markus.
    Det gäller att lyssna på kroppens signaler. Jag har också startat för tidigt många gånger när jag var yngre. Till och med varit så korkad att jag tävlat med hög feber i kroppen. Det fick stora konsekvenser en gång. Man lär så länge man lever.
    Vilken fin bild du har över texten Mitt Paradis. Den lever verkligen upp till orden.
    Ps. Jag slank in till dig via "Min plats i Solen".
    Ha det så trevligt i Östersund. Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig och bra dag. Klokt av dig att vila istället för att träna och att lyssna på kroppen fast det inte är lätt.

    Hoppas att ni får en riktigt bra resa till Östersund! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!