header

header

12 december 2012

Mera godis!!

Åh, i dag var det så där vackert ute så det nästan gjorde ont inom mig. Måste erkänna att det var väldigt jobbigt att sitta inne på kontoret. Jag ville bara ut, ut, UT!
Fick i alla fall åka i det vackra landskapet när jag åkte till Falun och jag kan lova att det var många klick i huvudet under den bilturen :). Var till Britt-Marie på Livskällan och tankade energi inför julen. Är så glad och tacksam för att jag träffat henne. Mår alltid så bra när jag varit där!
I eftermiddags var det dags att göra lite mera julgodis - gillar verkligen att fixa just detta inför julen. Fick husera själv i köket då Emma inte hade lust att hjälpa till. Mozartkulor & Choklad- & limepraliner blev det som tillverkades i dag. Nu längtar jag ännu mera efter julen ;).


Trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Åhh Carina! Vad godissugen jag blir!! Måste verkligen komma hem till dig snart :o) :o).

    Du har då fotoögon, Carina. Vägen till Falun.. åker den varje dag. Jag har blivit fartblind, ser inget fint på min resa. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen!! Och jag lovar att du ska få lite godis när du tittar förbi :)

      Ska erkänna att jag inte heller såg speciellt mycket fint när jag pendlade till Falun men i går var det så vackert att man inte kunde undgå att se det.

      Ha en fin Lucia!

      Kram Carina

      Radera
  2. Wow så mycket smarrigt du gjort! Här har vi bara hunnit fixa trillingnötter än så länge, hoppas hinna fixa lite mer till helgen.

    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Era trillingnötter ser ju supergoda ut! Ska bli spännande att se vad ni hittar på till helgen ;).

      Ha en fin Lucia och hoppas vi sed i kväll!

      Kram Carina

      Radera
  3. Ja, det är vackert, men så nedrans kallt... Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fullt så kallt behöver det inte vara!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!