header

header

4 december 2012

Frost.

Lite lagom småseg och trött är jag i dag. Hade tänkt köra ett lunchpass men eftersom jag förfrusit ena örat ganska rejält och det fortfarande är ganska kallt ute så hoppade jag det. Blir nog ett styrkepass inomhus i stället.

Kylan kunde dock inte hindra mig från att rusa in och hämta kameran och bege mig ut och fota när jag kom hem. Alltså, det är så makalöst vackert ute att jag bara vill frysa tiden och låta det vara så här hela vintern (ja, inte fullt så kallt kanske). Med mössan nerdragen långt över öronen och med stelfrusna fingrar sprang jag runt här hemma och fotade och ett och annat kort blev det. Håll till godo!






Nu är det dags att åka och införskaffa en tjock, varm mössa (gärna med öronlappar) till den lilla älsklingen så hon slipper frysa. Tror jag skulle behöva ett par rejäla vantar också. Vi får se vad vi hittar :). 

Önskar alla en fortsatt fin tisdag!

6 kommentarer:

  1. Ja visst är det vackert ute, här hemma har jag tittat ut genom fönstren och bara njutit, det är nästa overkligt vackert.

    Hoppas ni hittade någon bra mössa och ha en skön kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Overkligt vackert är precis vad det är :).

      En tjock och varm mössa hittade vi så det var perfekt!

      Ha en bra dag!

      Kram Carina

      Radera
  2. Så himla vackert det är, otroligt. Här har det blivit vermt igen och snön har regnat bort.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är vackert! synd att snön har försvunnit hos dig. Hoppas det blir kallare och mera snö snart!

      Kram Carina

      Radera
  3. Säger som Bodil....så himla vackert!!!! Älskar frost. Vill ha frost!

    Stay warm! Bra med mössa och vantar till älsklingen ;)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar också frost, speciellt när det blir så där överallt på träd, buskar, hus, ja du vet :). Hoppas du också får lite frost snart.

      Ha det bra!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!