header

header

5 december 2012

En dag närmare den 24:e....

19 dagar kvar och det är bara att konstatera att julen närmar sig med stormsteg. Den rätta julkänslan vill inte riktigt infinna sig trots vinterlandskapet utanför dörren och julmusik ur högtalarna. Men jag har ingen större panik ännu - det brukar ordna till sig till slut.

Har så smått börjat slå in julklappar, köpt favoritglöggen och införskaffat diverse onyttiga ingredienser. Här ska nämligen göras julgodis! Tycker väldigt mycket om att äta godis (läs choklad) men nästan ännu mera om att göra en massa godsaker. Det känns bra att ha grejer hemma så det bara är att göra när andan faller på :)




Häromdagen kom min egna julklapp till mig själv. Har nämligen sålt min gamla systemkamera och kunde därför köpa ett nytt objektiv till min nya kamera :). Har inte hunnit bekanta mig så mycket med det ännu men några kort har jag knäppt.
Nu är det dags att ta tag i den här eftermiddagen. Tänkte spela lite spel med Emma, kanske fika lite och i kväll blir det en tur på skidorna. En ganska bra eftermiddag med andra ord!

Trevlig onsdag!

6 kommentarer:

  1. Paketen ser ut att bli jättefina!

    Den där glöggen är jag bra sugen på att testa, jag är en sådan där tråkig en när det gäller glögg, jag gillar bäst Blossas traditionella :).

    Hoppas du fick dig en härlig skidtur och nu ses vi ju snart "in real life", ska bli skoj!

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan varmt rekomendera att testa glöggen - den är supergod! Om du inte testat hjortronglöggen så kan även rekommendera den mmmmm.

      Skidturen var härlig i "ovädret" (är lite konstig som gillar när det är sånt väder) och att jag nästan blev påkörd av pistmaskinen....


      Ha det bra så ses vi ju i morgon :)!!!!!

      Kram Carina

      Radera
  2. Underbara paket, ser alltid så spännande ut:)

    Hoppas din torsdag också varit bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paket är grymt spännande. Spelar ingen roll hur gammal/ung man är ;).

      Ha en fin fredag!

      Kram

      Radera
  3. Å, vad fint du gjort. Och helt rätt att ge ett paket till sig själv också ;)

    Låter underbart att åka skidor!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland måste man ju få ge en present till sig själv oxå ;).

      Åka skidor är lycka för mig så det tycker jag väldigt mycket om.

      Vad fint du skrivit om din son, inte utan att man blir rörd.

      Önskar dig en riktigt fin dag! Varm kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!