header

header

26 december 2012

Annandagen.

Är nyss hemkommen efter en fullständigt formidabel jul i Värmland. Vet inte när jag senast kände sådan glädje och total avslappning som jag gjort under dagarna hemma. Underbart!

Julen 2012 skulle jag vilja sammanfatta på följande sätt: värme, glädje, nära & kära, mat, klappar, förväntan, tomte, Kalle & hans vänner, skratt, snö, minnen, lek, bus, Karl-Bertil, träning, godis, lugn. Tack bästa mamma och pappa för att vi fick fira den bästa julen man kunde önska sig hos er!
Den här annandagen har mest bestått av att packa ner, packa in, åka bil och packa upp. Vi hann dock med ett löppass tillsammans i förmiddags sambon och jag. Så himla kul att kunna träna tillsammans och skönt att känna att man är ganska pigg trots att man precis varit sjuk. Vi fick till ett riktigt bra pass (moi var farthållare) och det var kul att köra en runda man inte kört på länge.

I kväll ska jag fortsätta mysa och njuta av julens sista dag. I vanliga fall hade jag känt lite panik över att julen snart är slut men inte i dag. Tror det beror på att vi ska vara lediga länge och att vi har många roliga dagar att se fram emot. Härligt!



Önskar alla många, långa och sköna dagar framöver!

6 kommentarer:

  1. Så roligt att höra att du verkligen har kunnat njuta av julen och att den varit så bra.
    Och nog känns det bra härligt att ha så många lediga dagar kvar :).

    Ha det fortsatt riktigt härligt under ledigheten! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det samma önskar jag dig Jennifer!

      Hoppas storgrabben kryar på sig och att ni andra får vara friska! Kram Carina

      Radera
  2. Vilken härligt inlägg, så fullt med skön julstämning och vackra bilder! Att koppla av och njuta är så viktigt. Det behövs!

    God fortsättning kära Carina! Stor kram från mig
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta!

      God fortsättning önskar jag dig också!

      Varm kram Carina

      Radera
  3. En formidabel jul, så underbart! Stora varma kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt underbart! Stora varma kramar tillbaka till dig!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!