header

header

2 november 2012

F.R.E.D.A.G

Fredag kväll. Sitter uppkrupen i min kära öronlappsfåtölj och försöker att bara andas. Lugna, djupa andetag - ända ner i magen. I dag har det varit inte en perfekt dag men ändå bättre än i går. Blir så himla glad över alla snälla kommentarer som lämnas här, sms som plingar till i telefonen och telefonsamtal från människor som bryr sig. Det är skönt att känna att det finns andra som bryr sig om. Att man inte är ensam. Tack!

Den här fredagen har gått i flygande fläng från det jag blev väckt i morse. Jag som alltid har varit morgonpigg, får allt svårare att komma upp om morgnarna (kan i o f s bero på att jag/vi inte sover vidare bra om nätterna......). När jag väl kom upp (ja, jag fick en grym träningsvärk efter träningen i går) så blev det ännu ett styrkepass. Vet inte vad som hänt men helt plötsligt är det KUL att styrketräna - tror aldrig jag upplevt den känslan förut :).

Efter träningen satte vi oss i bilen, Emma och jag, och klarade av en hel hoper med ärenden: var till polisen och banken (någon hade handlat på mitt kort häromdagen så det blev till att spärra, polisanmäla, reklamera och nu har jag fått tillbaka mina pengar och ett nytt kort - tack Handelsbanken för utomordentlig service!!), hämtade ut ett efterlängtat paket med böcker, gjorde småärenden på Kupolen, lunchade med sambon och hans kollega, tillbaka till Kupolen och slutligen handlade vi mat. När vi kom hem var vi ganska trötta båda två.

Har inget särskilt planerat denna Allhelgona-helg och det känns ganska skönt.

Hoppas alla har en riktigt bra fredag kväll!

6 kommentarer:

  1. Men fy så läskigt att någon handlat på ditt kort, tur att allt löste sig.
    Hoppas nattens sömn blir bättre. Kram Jennifer (bilden är kanon och likaså citatet)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lite obehagligt ska erkännas men det löste sig och det är ju huvudsaken :).

      Tack för kommentaren om bilden - gillar den också (om man får säga så om sina egna bilder ;) ). Den är från Öland och en av mina promenader där.

      Kram Carina.

      Radera
  2. Oj, kortbedrägerier....det har jag råkat ut för. Inte roligt! Bankerna brukar vara bra och hjälpa till. Fint att Handelsbanken gav bra service!


    Stor kram och ha en skön helg!

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det var inte kul men tur som sagt att banken gav så bra service och att allt ordnade sig :).

      Önskar dig också en skön helg!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!