header

header

16 november 2012

Fredag i Fagerås

Ligger i sängen i mitt gamla barndomsrum och funderar på vad bra jag har det egentligen. Har en mamma och pappa som jag älskar, en sambo och dotter som jag älskar och som gör mig hel. Jag är frisk och kan träna som jag vill. Jag har intressen som slukar upp mig och får mig att glömma tid och rum. Jag har människor runt om mig, både nära och långt borta, som berikar mitt liv och gör mig glad. Fasen vad bra jag har det!!! :)

Fredag i Fagerås, vad gör man då? Tja, började dagen med ett besök hos frissan i Kil. Lite ljusare och lite kortare blev det. Våga vägra förändring ;). Hann sen med att busa med Emma och pilla lite med min kamera. Hade velat vara ute och fota mest hela dagen men gråmulet som det var så infann sig inte riktigt inspirationen.

Inspirerad att fota blev jag däremot under mitt distanspass löpning i eftermiddags. Herregud, det klickade mest hela tiden i mitt huvud: Där var ett fint motiv! Det där skulle bli ett bra kort! Den vinkeln är perfekt! Så där höll jag på och vips hade jag sprungit klart och var hemma igen! Ett väldigt inspirerande träningspass på många vis.

I kväll blir det sängen tidigt för mig om jag ska orka med morgonens fest. Är ju inte känd för att vara någon nattsuddare precis ;).

Önskar alla en trevlig fredag och en bra helg!




8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är det :). Kram tillbaka till dig!

      Radera
  2. Å, härlig läsning Carina!

    Ha det så bra nu, koppla av ordentligt. Njut!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta!

      Ha det bra och njut du oxå!

      Kram Carina

      Radera
  3. Härligt Carina, jag blir glad av att läsa det du skriver!

    Hoppas att lördagen blir bra och att kvällen blir riktigt skoj! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jennifer :).

      Önskar dig det samma!

      Kram Carina

      Radera
  4. Visst ska man tänka på vad bra man har det! Jag tror man gör det alldeles för lite.
    Skönt med ett bra tränings pass och att bli fin i håret.
    Skulle behöva bli fin i håret nu innan Thanksgiving men de hade inte tid för mig för jag ringde för sent så att säga. Nåja....
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sådana saker ska man tänka på lite oftare tror jag.

      Hoppas det fixar sig med håret!

      Ha en fin helg du med!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!