header

header

23 november 2012

En bra fredag!

I dag var den tillbaka igen. En längre stund den här gången och jag njöt kan jag lova. Pratar om solen som åter visade sig. Tog med mig Emma ut, jag med kameran och hon med hög musik i mobilen. Vi fick en härlig stund där ute. Jag jagade motiv genom kameralinsen och Emma körde några schyssta moves ute på gräsmattan. Vet att jag sagt det förut men jag säger det igen: guuud vilken energi man får av solen!





Denna fredag har kommit och gått. Sovmorgon till klockan 7 i morse. Städade klart nedervåningen. En cykeltur till affären följt av styrketräning här hemma. Efter lunchen hade vi bestämt med goa vänner att vi skulle åka till Falun en sväng och fika. Vi (mammorna) hade även bestämt att vi skulle åka till en inredningsaffär, Norrgården och kika lite. En mysig stund på fiket där de små skulle sitta vid ett eget bord och vi mammor fick sitta och prata.



Nu är brasan och ljusen tända, lillans chipsskål påfylld och fredagsmyset är i full gång. I morgon blir det träning och (förhoppningsvis) en liten utflykt :). Mer om det i morgon!

Önskar alla en riktigt go fredag!

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig fredag du har haft! Och visst är solen guld både för humöret och energin. :)

    Hoppas att solen fortsätter skina över dig i helgen. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Solen är verkligen guld för humör och energi :)

      Hoppas att solen skiner över dig också och att du får en bra helg!

      Kram Carina

      Radera
  2. Superfredag! Fredagar är så bra!

    Solen piggar upp - vi hade också sol idag. Så härligt!

    Finfina bilder Carina!

    Kram o ha en skön helg

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fredagar är bästa dagen :)

      Härligt att du också hade sol i dag. Hoppas att du får sol även i helgen!

      Ha en underbar helg!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!