header

header

12 november 2012

Ännu mera Budapest!

Vardag igen och det var såå motigt att masa sig i väg till jobbet i dag. Gjorde ju inte heller saken bättre när hela dagen gick i 120 och allt bara krånglade. Men så är det i bland - bara att släppa och ta nya tag! Tur då att man har en fantastisk helg med underbara vänner att se tillbaka på :).

I dag gjorde jag undan en massa på lunchen innan jag hämtade Emma så vi bara skulle kunna mysa nu i eftermiddag. Vi hann med ett besök på bibblan och sen blev det faktiskt lite julpyssel. Lite tidigt jag vet men varken jag eller Emma kunde hejda oss.

Har även hunnit med att fixa lite med mina kort - något som jag saknade under de dagar vi var borta. Det var faktiskt lite jobbigt att vara utan internet och dator under nästan 4 dagar, det måste jag erkänna. Men det var säkert bara bra, speciellt när man känner så ;).

Här kommer fler bilder från vår resa:

Bästa resesällskapet: Bodil & Lena.





 Ruszwurm café där vi fikade

 New York Café - där blev det Ceasar-sallad till lunch.

Termal-badet där vi skulle hyra handdukar men fick lakan :).

Dags att ta tag i vardagen igen. Den lilla pockar på uppmärksamhet, ved ska bäras in och en trött kropp ska tränas. I kväll ska jag hämta mamsen vid busstationen. Hon kommer och ska vara här några dagar! Åh, vad skönt det ska bli!

Trevlig måndag!

10 kommentarer:

  1. Det ser verkligen härligt ut! Och ni hade fint väder också. En superhelg!

    Så skönt att få komma hem och så har du din mamma som kommer. Lycka!

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktig superhelg var det!!

      Ja det är lycka att mamma är här!! Är riktigt lyxigt att få lite avlastning i vardagen :).

      Kram

      Radera
  2. Vilken härlig resa ni ser ut att ha haft, sådant kan man leva på ett bra tag!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittat hit och lämnat ett kommentar! Välkommen!

      Ja det var en riktigt härlig resa och det är som du säger, det kan man leva på länge :).

      Ha det bra du med!

      Kram

      Radera
  3. WOW vilken mysig blogg du har:) vad kan man följa dig med..??? bloglovin eller twitter maybe??

    Gillar du inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en underbar dag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att du gillar min blogg :). Finns inte på twitter el bloglovin (ännu...)

      Ha en underbar dag du med!

      Kram

      Radera
  4. Svar
    1. Ja det var verkligen ljuvligt med Budapest :)

      Kram

      Radera
  5. Vilken härlig resa du verkar haft. Första gången jag var inne på bloggen och möts av underbara bilder. Lika bra att läsa vidare :-)

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en riktigt härlig resa!

      Kul att du hittat hit och hoppas du gör det fler gånger.

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!