header

header

26 oktober 2012

Vinterbilder.

Har tagit en paus mitt i fredagen och satt mig ner i soffan med datorn i knät. Då passar det ju utmärkt att tillbringa sin paus med att fixa med kort. Naturligtvis kunde jag inte hålla mig i morse utan var tvungen ut med kameran och föreviga den första snön :). Här kommer de första vinterbilderna (av säkert många, många fler om jag känner mig själv rätt).




Nu är det dags att ta tag i fredagen igen. Att städa står högt på prio-listan så nu ska huset få sig en omgång :).

Höres!

8 kommentarer:

  1. Fina vinterbilder! Hoppas er fredag är riktigt bra och att ni hade en riktig mysig stund vi kaminen i morse! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Vi har/har haft en riktigt bra fredag så jag känner mig väldigt nöjd :). Emma har t.o.m. hjälpt mig att städa, helt frivilligt!!!!

      Det var mysigt vid kaminen och nu sitter jag uppkrupen på bänken i köket med ljus i fönstret och myyyyyser :).

      Hoppas du också har och har haft en riktigt bra fredag!

      Kram

      Radera
  2. Hoppas städandet gick bra.
    Underbara bilder, så vackert!
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Städningen gick finemang - fick ju hjälp av lillan här hemma :). Kul att du tycker om mina bilder, tack!

      Ha en fin helg du med!

      Kram

      Radera
  3. Så fina bilder. På ett sätt poetiska ... man kan titta på dom och drömma bort sig till en sagoland!

    Njut av helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, nu blev jag glad! Tack! Man försöker ju förmedla en känsla med sina bilder och att kunna drömma sig bort till ett sagoland genom dem- jag kan bara säga tack!

      Njut av helgen du med!

      Kram

      Radera
  4. Vackert vackert vackert!

    Du tar alltid så fina bilder, jag vill hoppa in där igen ;) Känna på lite snö.
    Här är det orkanvarning. Sandy är på väg - vi får väl se vad som händer!


    Varm kram och trevlig helg
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta! Blir alltid lika glad över dina kommentarer! :)

      Orkanvarning låter oroväckande - hoppas allt går bra!

      Trevlig helg till dig med!

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!