header

header

10 oktober 2012

Underbara, härliga höst!

Onsdag kväll och jag pustar ut i soffan. Ännu en hektisk dag har passerat och det är faktiskt ganska skönt att bara sitta i soffan och göra ingenting. Jag brukar inte tycka att det är skönt att göra ingenting men i dag gör jag det - den senaste tidens renovering börjar sätta sina spår. 

Hösten har än en gång visat sig från sin bästa sida och det var en njutning att dra på sig stövlarna, vara ute och kratta löv i dag. 


Ljuset i eftermiddags var magiskt när det silade mellan träden och jag gick lös med kameran på dessa vackra blommor. 


Nu ska jag fortsätta att njuta av stillheten och sprakandet från brasan i kaminen. Kanske ska jag fixa med korten jag tog i eftermiddags eller så ska jag bara sitta stilla och njuta. 

Önskar alla en trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Härliga höst! Har njutit så av att vara i Sverige en vecka.

    Vackra bilder du visar...!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma (gällande bilderna). Hösten är verkligen härlig! Kul att du hade en bra vistelse här i Sverige :)

      Kram

      Radera
  2. Men du så fina bilder!
    Hoppas att du fick en mysig kväll och ha en bra dag!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jennifer! Min kväll blev riktigt mysig :). Hoppas du mår bättre och oxå får en bra dag!

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!