header

header

22 oktober 2012

Svart eller vitt.

Svart eller vitt. Det är sällan själva livet är antingen det ena eller det andra. Inte heller är korten jag fixat med nu i kväll det ena eller det andra. Men tillsammans så kompletterar färgerna varandra och kan bilda små konstverk. Lite lika tycker jag att det är med livet. Motsatser som dras till varandra, som kompletterar varandra. Man klarar sig sällan med bara det ena utan behöver också det andra för att må bra och bli hel.

Lite flummigt kan tyckas men det är så jag funderar just nu. Ska nog ta med mig dessa tankar ut på kvällens träningstur.

Här kommer mina små "konstverk":



Önskar alla en trevlig måndag och fortsättning på veckan!

4 kommentarer:

  1. Helt enig...aldrig riktig det ena eller det andra i livet. Kanske tur det ;)

    Härliga bilder, tycker om dem!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror att det är tur. Livet vore nog lite trist om allt bara var svart eller vitt :).

      Blir så glad över att du (som själv tar så fantastiska bilder) tycker om mina. Tack!

      Kram

      Radera
  2. Carina! Härliga bilder, du får komma och vara med i Fotoklubben vet jag :) vi är glada för alla nya tillskott vi får :) . Gillar bilden med fönstret, perspektivet i bilden gör mej nyfiken, och glittret i fönstret är härligt. Hittade hit via Frida :)
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Kul att du hittat hit och kul att du gillar mina bilder :). Ja, jag har faktiskt funderat på att gå med i Fotoklubben - får väl se om jag kommer till skott ;).

      Ha en fin dag du med!

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!