header

header

1 oktober 2012

Renovering - inte min grej.

Vårt hem är ett kaos just nu - inget kök, ingen spis, saker överallt. Har ingen koll på vad som är vart - det är kaos och jag är inte skapt för att leva i kaos. 

Jag gillar verkligen inte att ha rörigt och ostädat runt mig. Jag gillar att ha det rent och fint och veta var varje pinal är - så är det inte nu. En större del av kökssakerna står uppe i gästrummet. Det övriga står ute i hallen och tv-rummet på nedervåningen. Saker över allt stressar mig och jag kan inte koppla av - och ännu har inte snickarna kommit. Dom kommer i morgon...... 

Jag vet att jag inte ska tänka negativt och jag försöker verkligen fokusera på att det kommer bli fint när det är färdigt men det är inte helt enkelt :). 


Trevlig 1:a oktober!


2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig Carina, det är jobbigt när det blir sådär rörigt hemma. Inte alltid lätt att tänka positivt men bra att du försöker, du kommer att få ett underbart kök att njuta av sedan!
    Jag hoppas att bygget kommer att flyta på bra och snabbt så du får ordning igen.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, det gäller att tänka på att det blir fint när det är klart :)

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!