header

header

16 oktober 2012

Nere vid älven.

En hektisk tisdag har passerat och jag kan mest liknas vid en urvriden trasa där jag sitter i soffan. Har äntligen fått sätta mig ner och ta det lugnt - när ska dessa hektiska dagar ta slut? Snart hoppas jag för jag är i stort behov av lugn och ro.

I eftermiddags var det dags att ta fram krattan igen och gå loss på löven som täckte gräsmattan. Tycker det är ganska avslappnande och skönt att kratta löv så jag njöt lite ska erkännas. Två stora skottkärror fick jag ihop och det var när jag skulle tömma dessa som det hände. När jag kikade ner mot älven var det ett magiskt ljus som strilade mellan träden och jag var naturligtvis tvungen att springa in och hämta kameran.

Vet inte om jag lyckades fånga exakt det jag ville men här kommer några kort ändå :).





Nere vid älven - här trivs jag. 

Önskar alla en lugn och skön tisdagkväll!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig på att ta kort och har alltid så fina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Nu gjorde du mig riktigt glad :). Jag älskar att fotografera och det är kul om andra också tycker om det jag fotar.

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!