header

header

21 oktober 2012

Mera söndag!

Tänk vad ett träningspass kan göra både för kropp och själ! Efter att ha varit minst sagt småseg och haft ont i huvudet större delen av dagen så försvann det efter mitt rullispass i dag. Det småduggade och jag vart apblöt och skitig men vad gjorde det - jag kände mig lycklig och som en ny människa efteråt. Och inte nog med det - kände mig riktigt bra i ryggen också - jippi!!! Jag vet att jag sagt det förut men jag säger det igen: JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!!!!

I kväll hade vi stämt träff med vänner vi inte träffat på länge på Maserhallen här i Borlänge för lite bowling. Gud va kul det var - både att träffa våra vänner och att bowla!! Jag klarade mig t.o.m. från att tappa klotet bakåt - något som har hänt ett antal gånger tidigare :). Det var första gången Emma bowlade och hon tyckte det var riktigt kul och undrade om vi inte kunde göra det i morgon igen.

I början lite assistans från pappa - sen gick det som en dans!

En bra avslutning på en helg som varit lite upp och ner. Nu känner jag mig fylld av energi igen och tror att nästa vecka kommer att bli en bra vecka!

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Bowla gör jag med mina barn med - jätteroligt och pga. valfria kanter på banan blir det hur spännande som helst.

    Så fin och hemtrevlig blogg du driver!

    Njut av hösten och tiden med familjen. Tack och lov det är helg en gång om veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanterna på banan hjälpte ju onekligen till lite :).

      Kul att du hittat hit och att du tycker om min blogg, tack!

      Det är verkligen skönt att det är helg en gång i veckan!

      Radera
  2. Vad skönt och härligt att du mår så bra av att träna. Jag håller med, det är verkligen skönt och man mår finemang av det.

    Energipåfyllnad är bra!

    Kram och ha en bra måndag fina Carina!

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det spelar ingen roll hur trött man än är när man ger sig ut och tränar - när man kommer tillbaka är man fylld av energi igen :).

      Önskar dig också en bra måndag!

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!