header

header

31 oktober 2012

God morgon!

Eller snarare God förmiddag kanske ;). Den här dagen har jag startat på bästa sätt: en morgonpromenad i minusgrader samtidigt som solen var på väg upp. Jag blir verkligen lycklig av att vara ute tidigt om morgnarna när det fortfarande är lite skumt och inte en människa ute. Älskar känslan av att känna mig helt ensam och fri. En stund för mig själv - då tankar jag energi.




Härlig soluppgång 
(inte den bästa kvaliteten på bilderna då de är 
tagna med mobilen men det får gå ändå).

I dag är det min tur att vara hemma med lillan. Jepp, det är fortfarande sjukt för hennes del. I går var sambon med henne till doktorn då hon fortfarande hostar plus att hon hade 40-graders feber. Inget annat än en vanlig förkylning (om än av den värre sorten enligt mig) så hon blir hemma resten av veckan.

Vi har inget särskilt planerat i dag - bara ta det lugnt och kurera den lilla. Kanske blir det till att lära henne virka. Hon har sett att kompisen Ebba har lärt sig det och är sugen på att testa :). Själv ska jag nog klämma in ett styrkepass här hemma. Har laddat hem några appar för lite inspiration eller så blir det det vanliga styrkepasset jag kör. Sambon är på resande fot igen och då får man träna det som går att köra hemma.

Hoppas alla får en riktigt bra onsdag!

2 kommentarer:

  1. Egen tid....det ger energi! Och jag tycker dina bilder är fantastiska!! Helt underbara. Vilken start på dagen.

    Å, hoppas lillan kryar på sig snart. Så tungt att ha hosta och feber. Bra att ni kan turas om att vara hemma.

    Kram!!
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen den bästa starten på dagen. Egen tid är guld värd, eller hur :).

      Blir så glad att du tycker om mina bilder, tack!

      Emma är bättre som tur är och visst är det bra att man kan turas om att vara hemma.

      Hoppas ni har det bra i ovädret där borta!

      Kram!!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!