header

header

2 oktober 2012

En lugn stund.

Ute duggar det och himlen är grå. Regn och rusk - en alldeles perfekt dag för att vara inne och kura och mysa :).

I dag har jag satt mig ner här hemma på lunchen och gjort precis ingenting. Dels för att det inte är så lätt att göra något så här mitt i renoveringen och dels för att jag känner att det är det här jag behöver just nu. Har unnat mig att krypa upp i favoritfåtöljen med en bra tidning och lite choklad. Bara så där, på en tisdag, mitt på dagen och det känns alldeles förträffligt bra!


Har inte bara ätit choklad utan även försökt vara lite nyttig också....

Snart dags att hämta på dagis och sen får vi se vad vi hittar på. Är bra sugen på att åka och kolla in lite nya objektiv.....

En liten uppdatering: var iväg och kollade på nya objektiv men nja, jag vet inte. Det blev inget nytt i dag i alla fall. Hittade däremot ett armband helt i min smak så det fick följa med hem :).


En bra tisdag önskar jag alla!

1 kommentar:

  1. Åh, tummen upp för såna mysstunder!
    Fint armband du köpt. Alltid kul med lite shopping som gör en glad :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!