header

header

28 oktober 2012

En extra timme.

Den här söndagen har varit väldigt låååång. Att en enda timme kan göra så mycket. Tänk då om dygnet verkligen hade en extra timme......

Frostigt ute på altanen i morse.

I dag har det varit ännu en lugn dag här hemma. Fortfarande feber och hosta för Emma men jag tycker nog att hon är aningens bättre - hoppas, hoppas, hoppas. Inte så mycket har hänt som sagt. Fick till ett bra träningspass (sprang med stavar) i morse och det var lika vackert ute som i går. Fick lov att springa en extra sväng och ta med mobilen så jag kunde fota på åtminstone några ställen.


Att få träna här är äkta glädje!

Nu i eftermiddags hörde jag ett konstigt ljud utifrån och kunde inte begripa vad det var. Tittade ut och såg den här fina luftballongen uppe i luften.

Visst ser det härligt ut!

I kväll ska jag göra ett nytt försök att se SnowWhite. Det blev ingen filmkväll för min del i går - råkade visst fastna på Tv4 play. Hade ju missat några avsnitt av Hem till gården :)


Trevlig söndag!

4 kommentarer:

  1. Hem till gården - min gamla favorit ;)

    Oh, vilken fina bilder. Vackert! Skönt med den extra timmen och få se en luftballong också.

    Skönt att Emma mår lite bättre!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är fortfarande bra den där serien :).

      Det är väldigt skönt att Emma är på bättringsvägen - inte kul när dom små är sjuka.
      Det var en skön dag - även om den blev väldigt lång. Hoppas du också hade en bra söndag!

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!