header

header

22 september 2012

Målardag!

Regn från morgon till kväll har det varit i dag och därmed en perfekt dag för att fixa inomhus. Efter att vi varit och köpt färg drog jag i gång och målade efter lunchen. Hade tänkt måla enbart taket i matrummet men jag var på g i dag så efter x antal timmar hade taket i matrummet och köket fått ny färg! Fint och fräscht blev det :). Tänk vad lite ny färg kan göra!! Vill dock inte tänka på hur det kommer kännas i nacke, rygg och armar i morgon - är redan stel och det värker lite här och där :).


I färgaffären hittade jag lite inredningsprylar som fick följa med hem. Var jag ska placera ut dom vet jag inte ännu men någonstans lär dom nog få plats.


Nu har jag tänt ljus överallt på nerdervåningen och parkerat mig i tv-soffan. Här lär jag nog stanna tills det är dags att sova. Är riktigt trött i både kropp och knopp så det lär nog inte bli en sen kväll för mig.

Hoppas alla haft och har en bra lördag!

2 kommentarer:

  1. Åh vad du är duktig på att ta tag i sådan saker. Hoppas axlar och nacke inte gör alltför ont idag.
    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ha det bra du med ! Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!