header

header

14 september 2012

Lekland & kultur

I dag har vi haft en bra dag här i Östersund. Har varit tillsammans med Emma och då kan den ju inte bli annat än bra :).

Sambon skulle jobba så då passade vi på att besöka Östersunds lekland - Djungelhuset. Herregud säger jag! Vilket ös!! Jag och Emma for runt som tokar, vi klättrade, hoppade, åkte kana, kröp och hade kul! Men jösses vad trött jag blev. Eftersom jag inte börjat träna ännu så fick besöket där vara dagens fysiska aktivitet :).

Efter lunchen åkte vi ut till Frösön för att titta på våra vänners husbygge. Finner inte ord för vilket fint hus dom håller på och bygger. För att inte tala om platsen. Där kommer dom att få det bra! Jag och Emma passade även på att besöka Pettersson Bergers "Sommarhage". En vacker plats med vidunderlig utsikt!

Hemma igen så upptäckte vi att det var punka på bilen. Så nu ligger jag och funderar på hur vi ska komma hem på söndag?? Men det löser sig alltid!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!