header

header

28 september 2012

Från blond till....

.... tja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla min hårfärg numera. Den är nog en blandning av koppar, lite brunt och lite blont tror jag. Det känns i alla fall bra och det är ju det som är huvudsaken - ni som känner mig vet ju att det där med mitt hår är ett känsligt kapitel ;-).

Denna fredag har passerat i ett huj. Har hunnit med ett besök hos frissan i Kil, att fota lite, varit till Karlstad en sväng och tränat. Dagens träning fick bli ett pass på pappas MTB följt av styrketräning. Tycker det är så kul att passa på att köra gamla träningsrundor när man är i krokarna. Helt galet att man fortfarande kan komma ihåg hur det kändes i den backen på just det passet. Galet men kul!

Nu har jag precis tryckt i mig en räkmacka och snart väntar nattning av den lilla.

Hoppas alla haft och fortfarande har en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!