header

header

3 september 2012

Frågor.....

Just nu är det mycket som snurrar i det värmländska huvudet. Kugghjulen har börjat snurra rejält och jag funderar. Funderar på vad ska jag göra för att känna harmoni? Vad ska jag föra för att stressa mindre? Funderar på vad jag vill och behöver göra egentligen? Förstå mig rätt, jag är nöjd med det liv jag lever med sambon och Emma och skulle inte vilja byta ut det för allt i världen men jag funderar mycket på vad jag ska göra för att utveckla och känna mig nöjd med mig själv. Har inte kommit fram till något ännu så funderandet, tankarna och frågorna får nog snurra runt några flera varv. Vi får väl se om jag kommer fram till något vettigt.



Bjussar på några bilder från helgens vyer.

Är trött i kväll så nu blir det sängen och (förhoppningsvis) en god natts sömn. Ska bara läsa lite i Yoga med Malin - min kropp, min själ, mitt andetag av Malin Berghagen först. En fantastisk bok med många kloka ord och oerhört vackra bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!