header

header

12 augusti 2012

Sista semesterdagen.

Jaha, så var den absolut sista av årets semesterdagar här. Usch, det känns inte alls bra att semestern redan är slut. Men det är inget att göra åt det utan bara att gilla läget.

Vaknade upp efter en god natt sömn men var fortfarande rejält förkyld - hade hoppats på ett smärre mirakel under natten men ack nej. En rejäl powerwalk blev det ändå (kan inte vara helt stilla även om det kanske är just det jag egentligen behöver) och den här morgonen med några deckare i lurarna. Förkyld eller inte - en skön start på dagen var det i alla fall.

Dagen har passerat i ett ruskigt tempo och vi har hunnit med både kalas och att införskaffa ett gammalt slagbord. Kunde inte hålla mig utan drog i gång och började ta bort gammal färg redan i kväll. I morgon blir det slipning och kanske första grundmålningen (om jag orkar). Det är kul med ett litet lagom projekt som man bara gör för att det är kul :).

I morgon är det som sagt jobb och vardag igen. Det var även tänkt att Emma skulle börja på dagis igen men både jag och sambon hade missat att det var planeringsdag och därmed stängt på dagiset i morgon. Grrr, lite lagom drygt blev det men vi får väl se om jag sitter hemma och jobbar i stället. Är kanske det bästa så slipper jag smitta ner mina kollegor med mina äckliga förkylningsbaciller.

Ett tråkigt och trist inlägg blev det, utan bilder, men så blir det i bland. Nu ska jag försöka komma i säng så jag orkar upp i morgon.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!