header

header

25 augusti 2012

Lördag morgon....

.... och jag har varit uppe med tuppen! Inte helt enligt planen men jag fick en härlig morgonrunda innan första regnet kom. Hann t.o.m. uppleva när solen gick upp mellan molnen :). Vackert var ordet!
Sambon kom hem i går kväll (jippiii) och han hade med sig en tröja/jacka som jag bett honom köpa. Det är en lager 2-jacka i fleece från märket Swedemount.
Har en känsla av att det här kommer bli en favorit nu i höst!

Nu ska jag fortsätta med gårdagens påbörjade projekt. Håller på att måla om/förbättra några saker i Emmas rum i, håll i er nu - i vitt! Sambon skrattar gott när jag drar i gång med att måla -  allt har nämligen en tendens att bli just vitt :). 

I dag har jag en känsla av att det blir en lugn lördag på hemmaplan. Lite småsaker som ska fixas och en kropp som ska tränas. Har även sett en byrå som skulle passa som förvarning under trappan (ytterligare ett litet projekt som är på g här hemma) så det kanske blir ett inköp av den i dag. Den som lever får se!

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!