header

header

29 augusti 2012

Hokus pokus.....

..... eller mumbo jumbo. Så kanske man kan beskriva vad jag trodde om akupunktur och den österländska medicinen förut. Det var innan jag hade prövat på det själv och tänk så fel jag har haft!

Går ju som jag tidigare nämnt och får behandling hos en kvinna som driver Livskällan i Falun. Och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att jag har träffat henne (sambon som ligger bakom naturligtvis ;) ). När jag har varit hos henne känner jag mig som en ny människa. Inte nog med att hon behandlar mig så att min kropp blir bättre - även min knopp får behandling på köpet! Hon har oerhört många tänkvärda ord att säga och sunda värderingar vad gäller livet. Om jag kan få bara en liten uns av den insikt hon har då har jag kommit långt!


I morgon är det en ny dag och en rolig och efterlängtad resa ska ta sin början - som jag har längtat! Mer om detta berättar jag en annan dag. Nu blir det till att ladda för Dallas!!!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!