header

header

28 augusti 2012

Fortsatt bra vecka!!!

Även i dag har energin sprutat ur mig :). Vet inte vad som hänt, bara att det är bra och att jag vill att det ska fortsätta och aldrig ta slut!!

Efter jobb och dagis så fortsatte jag och Emma att fylla frysen med våra bakverk. I dag bakades det bullar och kladdkaksmuffins - mumma! När jag ändå kände glädje över att göra massa saker så passade jag på att tvätta och dammsuga bilen - det gick av bara farten :).
Emma hjälper till!

Ytterligare en sak var en riktig humörhöjare i dag och det var min träning. Har gruvat mig för att åka rullskidor efter mitt ryggskott men i dag tog jag mod till mig och spände på mig rullisarna. Och halleluja! Ryggen höll - lite stel - men skit samma, det var så skönt att kunna göra det man tycker så mycket om!!!!
Humörhöjare!

Nu är det ett nytt avsnitt av Hart of Dixie - härligt!

Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!