header

header

1 augusti 2012

Akupunktur & frön.

Denna första dag i augusti har inte präglats så mycket av semester. Var in och jobbade i förmiddags då det behövdes faktureras. Gick bra men var stressigt då jag hade en tid i Falun att passa. Jag var nämligen i väg och fick massage hos en väldigt duktig massör. Fick testa akupunktur för första gången och fick "frön" i ena örat som jag ska trycka på några gånger per dag. Jag känner mig faktiskt aningens bättre i kväll så jag hoppas att det ska hjälpa.

Resten av dagen har gått i ett huj: städat lite, försökt vila (gick sådär), tränat och i kväll hade vi vänner på middag - alltid lika trevligt och kul! Avslutningen på dagen gjorde att det kändes mer som en lördag än en vanlig onsdag.

I morgon blir det till att träna och ta det lugnt. Behöver vila upp mig så jag orkar med helgens begivenheter :).


Har inte hunnit fota något i dag så jag bjuder på 
några "gamla" bilder jag hittade i datorn.

Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!