header

header

19 juli 2012

SEMESTER........(igen!!)

Sista arbetsdagen är gjord och det är dags för ytterligare 3 veckors semester!!! Skönt, gôtt, lyxigt, välbehövligt och framför allt härligt!

Nu ska hela familjen vara tillsammans och semestra på "riktigt". Några turer blir det men vi ska även vara hemma och bara vara :). Bara jag blir frisk och kan börja träna igen så kommer det bli riktigt bra. Humöret är inte på topp just nu (abstinens efter träning kallas det) men nu är det färdigsurat och positivare miner som gäller framöver! Det har jag bestämt i detta NU!

Temat i svartvitt fortsätter i mina foton och även under morgonens promenad fotades det :).


Morgonens dagg förvandlar spindelnäten i blommorna till konstverk!

Nu ska jag koncentrera mig på Sommar med Ernst och se hur han förvandlar sommarens projekt till något alldeles fantastiskt. Säga vad man vill om Ernst men kreativ och duktig är han karl´n!

Trevlig torsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!