header

header

11 juli 2012

Morgonpromenad & Lunån gård.

Den här semestern har jag verkligen börjat min morgnar på bästa sätt. Morgonpromenader (nästan) varje dag!

Älskar att vara ute tidigt och få känslan av att vara helt ensam. Att man sedan får lyssna på sin favoritmusik i lugn och ro är ju bara en bonus :-).

Efter lunchen fick vi med oss några kompisar och drog till Stora Lunån gård som ligger ungefär 30 minuter från Borlänge. Där fanns det massa djur som strövade fritt och lät sig klappas - vilket uppskattades MYCKET av unga fröken Åberg. Har jag missat att berätta att hon ÄLSKAR djur?? Hon skulle lätt kunna ha ett eget zoo här hemma så lita på att hon var nöjd med dagens utflykt.


Nu ska jag åter masa mig ut på ett träningspass. Det är fortfarande lika tråkigt och lika motigt varje, eviga, f-bannade gång jag ska ut och träna. Fattar verkligen inte varför!?! Vet ju att jag mår så mycket bättre när jag väl kommer ut och efteråt. Hoppas det vänder snart för det är drygt att känna så här varje dag.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!