header

header

21 juli 2012

Lugnt i Lammhult

I dag har det varit en minst sagt lugn dag för min del. Har verkligen försökt hålla mig i skinnet för att en gång för alla bli av med min segdragna förkylning. Det har inte varit lätt att slappa när allt man vill är att ge sig ut och köra skiten ur sig. Måste dock erkänna att jag faktiskt känner mig bättre så det är kanske inte så dumt att vila i alla fall....... ;-).

Bara för att jag skulle ta det lugnt så fanns det inte på kartan att skippa min morgonpromenad. Inte särskilt varmt var det men ändå så himla skönt! Vet att jag sagt det förut men det är verkligen den bästa starten på dagen.

En stor del av denna dag har jag tillbringat med näsan i denna bok (se nedan). Älskar böckerna om barnmorskan Cecilia Lund av Katerina Janouch. Ett boktips nu i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!