header

header

28 juli 2012

Hemma igen!

Sent i går kväll rullade vi in i Borlänge igen. Även om vi haft det fantastiskt bra var det skönt att komma hem igen!

Vi avslutade vår semestertripp med en kanondag i Lammhult. Solen strålade och värmde så vi passade på att bada i utomhuspoolerna som finns där. En lycklig tjej sprang upp och ner från poolen och kastade sig/hoppade i vattnet - totalt orädd!

Vattendjuret Åberg!

Eftersom jag är hemma och kan blogga från datorn igen tänkte jag inte skriva så mycket utan visa bilder i stället. 

Bilderna ovan är från Öland.
Bilderna nedan är från Astrid Lindgrens värld.


I dag blir det till att tvätta och komma i kapp här hemma. I övrigt tänker jag fortsätta med semesterlunken och ta det ganska lugnt. Comeback i träningsspåret tänkte jag också klara av - som jag har längtat! Tjuvstartade lite i går när jag simmade mååånga längder i poolen i Lammhult. Skönt och jobbigt var det - som det ska vara :). 

Trevlig lördag!

1 kommentar:

  1. Så många fina foton! Ni ser ut att haft det toppen och norra Öland är underbart. Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!