header

header

17 juli 2012

Altanhäng!

I dag fick jag visst en egen dag efter jobbet då sambon och lilla åkt i väg på minisemester!

Blev lite ställd när jag kom hem och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig för :). Lyckades dock ta mig i kragen och fixa lunch - tack gode någon för att det finns matlådor! När lunchen var undanplockad trampade jag runt lite innan jag slog mig till ro med min braiga bok. Den ron varade inte särskilt länge för hux flux var boken utläst och jag rastlös igen.

Hade jag varit frisk så hade jag gett mig ut på ett riktigt tufft långpass men har man ont i hals och öron får man vackert avstå från allt vad träning heter :(. Tog mig en tur till Kupolen och strosade runt lite. Varken en pryl eller ett plagg inhandlades. I stället blev jag så trött så jag fick lov att åka hem :).

Så nu ligger jag ute på altanen och hör regnet smattra mot rutorna och taket. Ganska mysigt om man frågar mig! Nu ska jag börja i en ny bok och (förhoppningsvis) förlora mig helt i den.

Altanen sedd från soffan där jag ligger och jäser :)

En mysig tisdag önskar jag er alla!

2 kommentarer:

  1. Usch då, krya på dig! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Känner mig bättre i dag :). Hoppas ni får det riktigt bra i Värmland och att vi ses snart igen! Kram

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!