header

header

24 juni 2012

Första semesterturen.

Söndagmorgon och det börjar dra ihop sig för att åka söderut! Vi ska äntligen åka till Värmland några dagar Emma och jag - jipppiiiii!!! Sambon ska till sitt andra hemland (Norge, för den som missat detta) och jobba och då passar jag och junior på att göra ett besök till det vackraste landskapet. Värmlandspatriot? JAG?? Nej, nej ;).

Konstaterade häromdagen att jag inte varit hemma i Fagerås  sen i februari! Skandal!! Men nu ska det som sagt bli ändring på det och jag längtar kan jag säga. Känner mig riktigt glad om hjärtat och hoppas att det kommer bli några bra dagar. Inga större planer har vi men ett besök till frissan i Kil är inbokat klockan 07.15 i morgonbitti :).

Nu ska jag börja packa och fixa och sen uträtta några ärenden på Kupolen och kanske träna (om benen vaknar till) men sen så ska vi väl komma iväg - ingen stress, det är ju SEMESTER!
Sommar, sommar, sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!