header

header

10 juni 2012

Fika & träskor.

Sitter just nu på altanen och konstaterar att snart är ännu en helg till ända. Bara 2 veckor kvar till midsommar och semester och jag måste erkänna att jag längtar efter att vara ledig!

I natt lyckades jag sova hur bra som helst och vaknade utvilad vid klockan 7 - gôtt! Kroppen var dock inte lika pigg och jag kände mig väldigt seg och tveksam när jag stack ut på det planerade långpasset. Behövde dock inte oroa mig utan mitt 2-timmars pass på dom klassiska rullskidorna gick riktigt bra och var faktiskt en ren njutning :).

Efter lunchen bestämde jag och Emma oss för att baka en sockerkaka och bjuda in grannarna på lite söndagsfika. Hur trevligt som helst blev det och man ställer sig frågan varför man inte gör detta oftare?
Söndagsfika på altanen.

Min passion för väskor och skor har väl inte undgått någon (ett arv från dig kära mamma <3) och nu när skattepengarna kommit så unnade jag mig faktiskt ett par nya skor (igen, ja, jag vet). Har gått och spanat på ett par länge nu, på Ica Maxi av alla ställen, och i dag for jag och Emma dit och dom fanns kvar!!!!
Är numera ägare till ett par snygga träskosandaletter!

Nu ska jag njuta av dom sista timmarna av denna söndag innan det är dags för vardag i morgon igen.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!