header

header

19 juni 2012

2 dagar kvar.....

..... sen är det SEMESTER!!!!!!!! Herre jösses!! Dagarna och veckorna har gått så ofantligt fort och snart är det dags för den efterlängtade ledigheten. Tre hela veckor ska Emma och jag vara lediga tillsammans. Exakt vad vi ska hitta på har vi inte bestämt ännu men dagarna kommer nog att gå oavsett om de innehåller planer eller inte.
I går hade Emma önskemål om att cykla hem från dagis i morgon (läs i dag). Pappan tog med hennes cykel och hjälm till dagis och mamman fick åka och möta upp på sin cykel. Vi fick en  härlig cykeltur hem (även om det blåste i mesta laget) och Emma trampade på bra! Hon gillar verkligen att cykla och jag tycker det är kul för det är ju faktiskt något vi kan göra tillsammans!

I kväll har det blivit ett träningspass i Bergebo för min del. Löpning, skidgång, sprättande och springa med stavarna - misstänker att jag gav mig själv lite träningsvärk lite lagom till i morgon - men skit samma, det var hur skönt som helst att köra på lite :).

Nu ska jag passa på och surfa lite innan det är dags att hänga tvätt.

Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!