header

header

31 maj 2012

Sista maj & vårfest!

I kväll har vi varit på den årliga vårfesten på dagis. Emma klädde ut sig till en rosa Tingeling och hon var inte ensam om att välja det rosa och prinsessiga temat :). Vi föräldrar bjöds på skönsång och efteråt blev det fika. Jag och Emma hade bakat blåbärsmuffins nu i eftermiddag och jag måste säga att dom blev fantastiskt goda!

Annars har det gått i ett från det jag slog upp ögonen i morse. Det är inte helt lätt att vara ensam med precis ALLT när sambon reser i jobbet. Måste säga att jag känner stor respekt för alla som är ensamstående och har det så här dag ut och dag in. I kväll kom sambon hem igen och det är jag mycket glad för!

Just det, sista maj i dag och i morgon är det redan juni och ledig fredag. Tjohoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!