header

header

9 maj 2012

Onsdag.

Onsdag och dags för skogslek igen! Förra veckans succé gjorde att lillan här hemma har väntat som attan på att det åter ska bli onsdag och lek i skogen. Ska väl erkänna att jag inte var så sugen på att bege mig ut denna regniga dag men med regnkläder, gummistövlar och långkallingar kommer man långt :). Jo det stämmer faktiskt att jag plockade fram långisarna och det visade sig vara ett bra drag för en fryslort som mig!

I dag fick vi sällskap av grann-pojken Viktor som hängde med oss till Skräddarbacken. Lite nervös var jag för att ha med mig två 5-åringar som mycket väl skulle kunna springa åt två helt olika håll men det visade sig att jag oroade mig i onödan. Båda skötte sig ypperligt och var superduktiga och var inte så lite nöjda när det blev fika i Stora Tunas klubbstuga efteråt :).

Är riktigt nöjd med att lillan tycker att det är kul att springa runt i skogen och att hon verkligen försöker hitta kontroller eller vad det nu är dom ska leta efter.

I kväll kom sambon hem igen efter några dagar i Norge. Visst har det gått bra att vara ensamma här hemma men det är allt bra skönt när han är hemma igen!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!